Point2sop

Followers

Monday, August 16, 2010

Semesta 1

Masa semesta 1, aku kelas Dme 1-3... kalau tak silap aku, kelas aku dalam 20 orang jew... aku ambik 11 subjek termasuk subjek UTM dengan sijil JPK..


Antaranya subjek UTM ialah (DME1122) Lukisan Kejuruteraan Elektrik dengan Encik Sayed Mohd Saipulbahri Bin Sayed Hashim, (DME1181) Kerja Gegas dengan Encik Shukrie Bin Supian,(DMS1112) Matematik 1 dengan Cik Siti Nurul Aishah Binti Mohd Yasin, (DMS1122) Sains Kejuruteraan 1 dengan Cik Siti Norsyazwani Binti Talib,(DMS1132) Kemahiran Komputer dengan Puan Intan Azlin Binti Idris, (UDB1312) English Proficiency dengan Cik Khairani, (UDP1011) Keusahawanan dengan Puan Zatul Irkin Binti Zainordin, (UDT2032) Institusi-institusi Islam dengan Ustaz Mohd Syahril Bin Mohd Rusly dan (DME1163) Pepasangan Elektrik 1 dengan Encik Suhaili Bin Yusof @ Arifin.
Subjek tu semua dari UTM.



Nie subjek JPK yang aku ambik masa sem 1:-
[CAS1113(1)] Core Abilities 1 dengan Cik Nur Azura Binti Ab Aziz dan [JEK112B(1)] 1-ph Domestic Wiring dengan Encik Rosmizi Ibrahim. JPK nie penting sebab nak siapkan port folio tahap 1.

semua subjek diatas aku daftar masa sem 1..

No comments:

Post a Comment